Предметна зйомка

Предметна фотозйомка – невід’ємна частина рекламних кампаній, сайтів, каталогів і профілів в соціальних мережах.
Часто трапляється так, що у потенційного покупця немає можливості оцінити товар наживо і тут ключову роль грають фотографії. Наша команда професійних фотографів досконально знає всі тонкощі постановки світла і знайде кращий ракурс для вашої продукції.

Предметну зйомку ми можемо розділити на каталожну і рекламну.

Вартість та склад послуги уточнюйте в адміністратора за телефоном 067 200 1 002.

У першому випадку метою є отримання кількох кадрів одного товару в різних ракурсах на білому або сірому тлі. Такий вид зйомки підходить для клієнтів, яким необхідно отримати велику кількість фото різноманітного товару для інтернет-магазинів і каталогів. Сюди входять послуги предметного фотографа, базова ретуш фотографій (правильна світлокорекція і корекція кольору, видалення грубих дефектів, ізоляція на однорідний фон).

Другий вид – це більш складна предметна фотозйомка. Такий вид фотозйомки використовується для зовнішньої реклами, іміджевих каталогів, календарів і багато чого іншого. Тут важливо підкреслити всі переваги об’єкта зйомки, чи то продукти харчування або сигарети, автомобілі або одяг. Така зйомка може проходити як у нас в фотостудії ProStudio, так і на виїзді в локації. Процес починається з pre-production meeting, де ми з’ясовуємо основні побажання замовника і на їх основі пропонуємо унікальні ідеї, які зможуть вигідно презентувати предмет зйомки і виділити його серед конкурентів. Після затвердження брифа і проходження всіх підготовчих етапів ми приступаємо до зйомки .Обов’язковим є присутність замовника або його представника безпосередньо на знімальному майданчику для затвердження сюжетів і можливих коригувань в ході процесу. Після відібрані кадри передаються до відділу post-production, де наші дизайнери і ретушери доводять картинку до досконалості. Сюди входять послуги фотографа, організатора зйомок, гафера, супровід зйомки арт-директором, середня, просунута або hi-end ретуш в залежності від поставленого завдання. Кошторис для такої зйомки складається індивідуально.

 

 

Головна мета рекламної фотозйомки – зачепити погляд клієнта і зупинити його вибір на вашій продукції, саме тому якість знімків так важливо.

Замовити